måndag 27 augusti 2012

Hej

"Hej" är senaste ordet Ville säger. Samtidigt som han säger "hej" eller "hejhej" så vinkar han och ler med hela ansiktet. Han gör mig så glad!

Idag har vi varit och ordnat med pass till hela familjen. Det var ett tag sedan vi var iväg på utlandsresa så allas pass var utgångna.
Det gick bra och vi fastnade alla på bild. För minstingen i familjen tog det dock lite tid och många foton innan "passpersonalen" blev nöjd. Ville satt nöjd och glad och tittade rakt in i kameran ända till en lampa tändes ovanför kameran precis innan fotot togs. Lampan tändes och Ville tittade rakt upp i lampan så jag tror bara att hans näsborrar syntes på fotot. Personalen kom springande med en rosa mjukiskanin som Ville absolut inte släppte blicken ifrån och ett bra foto togs, alla nöjda och glada.
24:e oktober åker vi till Kanarieöarna, närmare bestämt Gran Canaria.
Ska bli härligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)