lördag 11 augusti 2012

Fotboll och charmiga Ville

Nu är Elias fotbollsspelande igång förfullt efter sommaruppehållet. Hela familjen har varit och hejat på honom och dom andra killarna i laget idag.
Det gick bra, vinst mot Västervik IFK:s killar. Behöver jag säga att jag tycker att dom är jätteduktiga?!

Ville hejade också på storebror men hade lite annat att göra också...
Ville är mångas lilla kelgris, han är så medveten om det så han visar alltid upp sin absolut charmigaste sida och den går bara inte att motstå!
Det är så roligt att se, jag blir varm i mammahjärtat.
Många man pratar med har förutfattad mening och tror att alla ds-barn jämt är sååå glada och kramiga, kan intyga att dom är precis som barn i allmänhet nu när vi har Ville och efter att träffat och läst om många, men jag ser och förstår varför folk tror så när dom träffar Ville en dag som denna.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)