söndag 26 augusti 2012

Helgen som varit

Nu har visst helgen sprungit förbi också.
Hemma hos oss har vi haft fullt upp med att bl.a färdigställa Hannes nytapetserade rum. Det blev jättebra med en graffititapet på en av väggarna.
Barnens farfar har ännu en gång varit här och hjälpt oss få upp tapeterna på väggarna, är så tacksam.
Nu är det en vägg i Villes "nya" rum som jag ska måla innan det är dags för etapp 3 (sista) i vårat "byta rum projekt". Snart ska Ville alltså flytta in i eget rum.
Vi har även hunnit med en springtur (jag), första tennisträningen (Hannes), shoppingtur (alla utom Hannes), titta på fotbollsmatch (Elias och Andreas), spela fotbollsmatch (Elias, vi andra hejade) och trevligt umgänge med familjen T.
En händelserik helg!
I morgon startar en händelserik vecka...inte konstigt jag tycker att tiden går fort.
Denna vecka är också sista veckan innan Villes inskolning kör igång.
Förra veckan var Andreas och Ville på besök på dagis. Ville var en nöjd kille som kröp runt och lekte i en timma och som sedan inte ville gå hem. Det bådar ju gott inför framtiden. Jag tror att han är redo, min lilla prins som blivit stora killen <3.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)