onsdag 16 maj 2012

På väg

Ska börja med att berätta att Ville började dagen med att både kissa och bajsa på pottan!

Efter det åkte Ville och jag till hab, nytt besök hos logopeden idag. Ville får så mycket beröm så det var en stolt mamma som åkte därifrån med sin lilla guldklimp hem till dom något större guldklimparna, som var lediga från skolan och dagis idag. Är så skönt att kunna lämna dom ensamma och kunna lita på att dom håller sams och är ordningsamma. Frukosten var undanplockad och kläder påklädda när Ville och jag kom hem.
Så när vi kom hem plockade jag ihop korv med bröd och allt därtill sedan åkte vi till Gunnarsö och hade en härlig dag i solen med L och barnen.

När vi kom hem packade vi inför Stockholmsresan, och på resande fot befinner vi oss nu i skrivande stund. Kvällsmat åt vi på MAX i Norrköping, Ville åt pommes och drack välling och CocaCola, nyttigt kvällsmål för en liten kille va? Alla nöjda, nu sover familjens 2 yngsta killar och vi beräknar vara i Stockholm om en halvtimma.
Ha en trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)