onsdag 9 maj 2012

Ds-träff

Jag är inte personen som tar det lugnt någon längre tid, det har ni kanske märkt.
Jag tycker om att ha att göra men vill självklart ha det lugnt emellanåt. Dom lugna dagarna njuter jag också av.

Igår eftermiddag åkte hela familjen till Vimmerby på ds-träff. Vimmerbys habiliteringen annordnade träffen som igår lockade 7 ds-familjer till sammankomsten.
Till Elias och Hannes stora glädje började träffen med att vi alla åt korv och bröd och fortsatte med lek för deras del. Vi vuxna satt i samlingsrummet och diskuterade förskola/skolfrågor för våra små juveler. Intressant att lyssna på nu när vi snart är där.
Ville sov i vagnen till en början, när han sedan vaknade var det full fart på honom, han hade ett stort rum att upptäcka!
Många av ds-barnen var äldre än Ville, killen som var närmast Ville i ålder fyller 2 år om en månad. Ville var minstingen igår. Barnen är så duktiga, kom på mig själv att sitta och iaktta dom igår. Visst ligger dom efter utveckilngsmässigt med jämnåriga men jag har trott att skillnaden skulle märkas av mer ju äldre dom blir.
Bra kväll!

Idag har vi inte gjort många knop.

Imorgon ser jag fram emot en badstund med min lilla kille och lite tid med mina stora killar innan det är dags för fotbollsträning igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)