lördag 26 maj 2012

85 dagar kvar

Sitter och funderar på om jag ska ta en långpromenad eller ge mig ut och springa en runda, Midnattsloppet närmar sig, 85 dagar kvar. Har precis kommit igång med träningen efter den långvariga förkylningen. Jag har tänkt att vara väldigt försiktig med att springa på asfalt och hoppas att det hjälper mina knän att hålla sig friska. Jag tycker ju om att springa.

Ville sover i vagnen efter att vi varit på stan (marknadsdag) idag.
Andreas, Elias och Hannes är kvar och ska titta på när The Moniker och Linda Pritchard ska uppträda.
Ikväll ska vi ta det lugnt, barnen vill se på Melodifestival.
Imorgon ska Elias spela bortamatch med fotbollen. Andreas följer med och vi andra stannar hemma.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)