tisdag 20 mars 2012

Vi har fått tillökning

När vi kom hem, efter att hämtat Hannes hos en kompis, såg Elias att det var något som rörde sig i snåret vid muren i våran trädgård. Elias trodde att det var en liten igelkott han såg men vid en närmare titt var det 2 små harungar som låg tätt ihopkrupna. Mamma-hare har bott någonstans i våran trädgård sedan förra året.
Vi smög lite på dom. Så underbart söta!

Känns ensamt ikväll nu när barnen sover. Andreas är på utbildning nere vid Barsebäcks kärnkraftverk.
Tidigare ikväll var Ville och jag inne hos grannen på Barnfilmsklubbmöte. Elias och Hannes var ensamma hemma och det gick bra ända till en nyvaken Hannes (somnade i soffan) började gråta och saknade mig. Tur att jag inte var långt borta, på några minuter var Ville och jag hemma.
Nu sover dom gott, mina små killar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)