lördag 24 mars 2012

Sol ute, sol inne, sol i hjärtat, sol i sinnet....

Har inte haft tid att skriva på några dagar, vi är ju ute större delen av dagarna när det är så varmt och skönt! När vi väl går in på kvällen finns det nÅgra måsten så som matlagning, duschning, plockning av saker och läggning av barn.
Gårdagen tillbringade barnen och jag med L och hennes barn. Promenad, fika, lek som följdes av "grillunch" och mera lek utomhus.
I går eftermiddag kom äntligen Andreas hem, vi har saknat honom denna vecka!
Härligt att se Ville så glad när han fick se sin pappa, det värmde pappahjärtat (och mammahjärtat).
Idag har vi haft storbesök. Vi ds-familjer har träffats idag. Efter lunch tog vi med fikakorgen till Stadsparken sedan blev det lek på Temalekplatsen. Supertrevlig dag!
Nu tittar resten av familjen på fotboll på tv:n, Milan - Roma. Den matchen intresserar inte mig så mycket...och inte Ville heller som nu försöker att få igång någon till bus.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)