fredag 9 mars 2012

Myskväll

Mys, mys, myskväll! Jag hostar och ligger och slappar i soffan, våra barn får massage av Andreas i värmen framför brasan. En stor kastrull popcorn är poppade. Ville sitter inte stilla en sekund, han tigger popcorn av oss alla, hans nya favorit!
I morgon kommer barnens kusiner från Ingatorp och ska stanna hos oss till söndag. Barnen tycker att det ska bli jätteroligt, och vi med. Så vi ska prova på att vara 5-barnfamilj över helgen.
Vi får se vad vi hittar på med alla barnen.
Melodifestivalfinalen ska vi se, det är redan bestämt.
Nu ska jag mysa vidare...

Ville tidigare idag.
Pigg...




...tröttare...



...tröttast

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)