söndag 4 mars 2012

Elias och Hannes

Nu har vi välkomnat våran Elias och våran Hannes hem! Dom har haft en toppenhelg med mormor, morfar och kusinen i Stockholm! Vi fick höra om bl.a "Andra chansen" i Nyköping och Taco-restaurangen dom hade varit och besökt. jättenöjda killar som nu slappar i tv-soffan,
och en jättenöjd Ville som är glad att storebröderna är hemma!
Andreas, Ville och jag var i Kalmar hela dagen igår.
Nu är min vän K och hennes familj hemkomna efter 2 veckors semester så idag tog Ville, hon och jag en långpromenad. Det var jätteskönt i vårsolen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)