tisdag 13 mars 2012

"Shoppingvagnen" är såld

Idag har vi sålt "shoppingvagnen"...och köpt en ny promenadvagn! Det betyder inte att jag kommer sluta shoppa utan att jag kommer promenera mera och eftersom många av promenaderna passerar genom stan kan ni kanske räkna ut resten själva...
Skämt och sido, är jätteskönt att vi fick vagnen såld. Den är inte till för utevistelse och definitivt ingen terräng eller promenadvagn (Brio Sing).
Nu har vi köpt en vagn med lufthjul, fullt liggläge och med en bra, rejäl sufflett. Längtar till i morgon när Ville och jag ska inviga vagnen på en långpromenad. Jag har provkört den idag och den känns jättebra (BabyTravel Amsterdam).
Snart läggdags, ikväll var/är vi alla trötta. Ville orkade bara ställa sig upp i sängen, spotta ut nappen och högljutt påkalla uppmärksamhet 6 gånger i kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)