torsdag 7 juni 2012

Sommarfester och annat...

Jag prickar av i almanackan vart efter dagarna går! Mycket roligt som händer nu!
Kom precis hem från sommarfesten med Elias klass. Brännbollspel och fika stod på programmet.
I måndags var det Hannes dagisfest och jag måste berätta att Hannes var superduktig och modig som hälsade alla familjer välkomna och berättade att barnen skulle sjunga några sånger.
Trevliga fester!

I morgon vill barnen gärna gå till stan och titta på alla studenter, så det ska vi göra.
På kvällen spelar Elias fotbollsmatch, Hannes, Ville och jag åker och hejar på killarna.
Andreas ska segla tillsammans med P så honom ser vi inte så mycket av hemma den kommande helgen.

På lördag ska vi "seglaränkor" hitta på något roligt med våra barn. Vi får se vad det blir, Leo's Lekland är en barnfavorit.
Fast Elias och I tyckte att vi skulle ha en tvärtom dag (tror inte att dom vet vad dom ger sig in på) med K och mig. Dom vill bl.a göra en trerättersmåltid medan vi ska få spela tv-spel. Låter väldigt lockande och spännande!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)