tisdag 26 juni 2012

Regn, regn...

Igår hade Hannes, Ville och jag en innedag. Det passade bra för det regnade hela dagen. Hannes var lite småkrasslig på förmiddagen, framåt eftermiddagen friskförklarade jag honom när han sprang runt här hemma efter Elias och hans kompisar.
Jag hann med att städa och rensa ur kyl och frys. Det är något som blir gjort alldeles för sällan här hemma.
Sedan bakade vi. Nu har vi även introducerat chokladmuffinsmet i Villes liv, det gillade han verkligen, vilket barn gör inte det...?






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)