torsdag 23 augusti 2018

Torsdag☀️

En BRA början på detta inlägg😂....

Barnen har det toppen i sina skolor! Andreas och mitt jobb flyter på bra👍😃 

Min axel är mycket bättre men inte helt bra. Jag har mycket kontorstid på jobbet nu och det är bra👍

Hannes lårskada som han fick i somras på ⚽️-cupen är nu äntligen bra. Han längtar så efter att få spela. Idag första fotbollsträningen efter skada.


Och en TRÅKIG slut på detta inlägg😔....

Elias har ju sedan i somras dragits med en överansträngd vad. Det kändes bra för ett par veckor sedan men det onda är nu tillbaka. Elias var nog lite för ivrig och med facit i hand skulle han ha skyndat väldigt långsamt tillbaka. Igår var han hos sjukgymnasten och fick tråkigt besked att det nog kommer att ta ca. 3 månader att komma tillbaka fullt ut😔 Rehabträning tillsamman med dom andra skadade fotbollsspelare i A-laget gäller en tid framöver. Elias får jättefin stöttning av laget och tränarna så det känns bra för honom. Men såå ledsamt, han som verkligen brinner för fotbollen får vänta med spelandet⚽️ Men oj vilken taggad Elias som kommer tillbaka senare i höst👊



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)