tisdag 21 augusti 2018

Skoltaxi🚕

Och idag kom Ville hem med skoltaxin för första gĂ„ngen😃

SĂ„ himla glad och stolt att allt med fritids, skola och taxiĂ„kande har gĂ„tt sĂ„ bra för Ville!❤️ Mycket nytt har han fĂ„tt uppleve den senaste veckan.

Dom dagarna jag slutar tidigt dĂ„ Ville inte har fritids fĂ„r han skoltaxi hem. DĂ„ fĂ„r jag stĂ„ hemma och möte honom vid grinden nĂ€r han kommer frĂ„n skolan🚕 Idag var första dagen. P.g.a att jag satt i möte hela min arbetsdag var det Andreas som tog emot Ville idag. Ville hoppade ur taxin och vinkade artigt till taxichauffören😃 

Vad jag Ă€lskar denna pojke som dessutom var hos audionomen pĂ„ hörselkontroll igĂ„r och fixade kontrollen galant. Ville har bra hörsel men hon har Ă€ndĂ„ kollat upp honom en gĂ„ng om Ă„ret dĂ„ han har visat totalt ointresse av att sammarbeta tidigare nĂ€r hon har gjort testet. IgĂ„r hĂ€mtade jag Ville direkt efter skolan. Vi Ă„kte till VĂ€sterviks sjukhus, Ville var trött och sur och ville först inte men en glassmuta innan besöket gjorde visst susen👍😂


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)