onsdag 8 augusti 2018

Sista semesterveckan☀️

Båttur till världens bästa ö igår.☀️💦 Sol och bad innan hemfärd för ⚽️-match

Elias spelade cupmatch med a-laget. Kvartsfinal i Hyundai-cup, vinst och bra spel av Elias❤️⚽️


Ville hoppar och är jätteglad när han kan vara med brorsorna och göra som dom❤️

Nu ska vi åka till Marsöfiskaren och avnjuta en god lunch med pappa. Ett bad på hemvägen kanske...

I morgonbitti åker vi till Göteborg. Två dagar på Liseberg och en dag på stan. 

Barnen har väntat och längtat och blev lyckliga över att Lisebergs nya åkattraktion har premiär på fredag! Expresspassen fixade så på fredag är det bara att kliva på Valkyria🎢

Jag och Ville tittar på, jag skulle inte överleva en sådan åktur😱

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)