fredag 10 augusti 2018

Liseberg🎱

Wow, vilka hĂ€rliga dagar pĂ„ Liseberg!🎱

Karuseller, Lisebergskaniner, god mat, sockervadd, popcorn, godis, chokladhjul och jĂ€ttemysigt❤️

IgĂ„r kanonvĂ€der och perfekt att Ă„ka KĂ„llerado och Flumeride. Skönt att bli nedstĂ€nkt med svalkande vatten dock lite kyligt med blöta skor kl.22 pĂ„ kvĂ€llen. 

Vi gick ut lite vĂ€l tufft med Ville, direkt upp i Lisebergsbanan. Det gick bra men det tog ett par timmar och en lunch innan han var i farten igen🎱😊 

Idag var det svalare vĂ€der och blĂ„sigt pĂ„ förmiddagen. Vinden mojnade senare pĂ„ dagen. En kanondag dĂ„ vĂ€dret gjorde att det inte alls var lika mĂ„nga besökare som i torsdags och dĂ€rmed inga lĂ„nga köer och lugnt i omgivningarna👍😃

Villes favoritkaruseller Ă€r Hissningen, Rabalder, Hoppa LĂ„ng, KĂ„llerado och Flumeride och sĂ„ Ă€lskar Ville att krama och busa med alla kaniner han ser😂 VĂ„r lilla kaninstalker😍

Andreas, Elias, Hannes och Alva gillar att Ă„ka det mesta😅 Finns liksom ingen hejd pĂ„ dom. JĂ€ttekul för dom att nya Valkyria hade smygpremiĂ€r redan igĂ„r. Fy sjutton, jag skulle aldrig i hela mitt liv vĂ„ga Ă„ka denđŸ˜±

Jag har Ă„kt samma karuseller som Ville eftersom jag var ledsagare till honom denna gĂ„ng. Och sĂ„ har jag Ă„kt Lisebergsbanan nĂ„gra gĂ„nger och Hanghai. Jag skriker fortfarande en del nĂ€r jag Ă„ker tycker mina medresenĂ€rer🙉




Precis lika bra bemötande för Ville och oss pĂ„ Liseberg som pĂ„ KolmĂ„rden👍. Ville hade fyra band runt handlederna. Han hade tillgĂ€nglighetsarmband, tvĂ„dagarspass, stora Ă„kpasset och namnarmband. 


Dessa band gav honom förtur i köer pĂ„ alla karuseller han hade lĂ€ngd och Ă„lder för. Dessutom fick vi alla förtur nĂ€r vi Ă„kte med honom, Liseberg anser ocksĂ„ att Ville ska fĂ„ uppleva med hela sin familj❤️ 

I morgon gör vi stan innan vi tar minibussen hem.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)