söndag 12 augusti 2018

I morgon tar vardagen vid😊

Denna sommar har varit helt fantastisk🌾

Mycket sol och bad☀️💩 Perfekt sommar att köpa bĂ„tđŸš€

Vi har varit pĂ„ nĂ„gra Ă€ventyr ocksĂ„ som har varit jĂ€ttelyckade. Det fina vĂ€dret bidrar naturligtvis nĂ€r vi varit i Stockholm, KolmĂ„rden,  Linköping, fotbollscup i Vimmerby, Åhus och Göteborg❤️ 

I morgon börjar jag och Andreas att jobba. Och  i morgon börjar Ville fritids!!!!đŸ˜± Min lilla stora kille❤️

NĂ€sta vecka drar skolorna igĂ„ng. Ville i 1:a klass, Hannes börjar 6:e klass och Elias börjar gymnasietđŸ€­ SpĂ€nnande!!!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)