söndag 26 augusti 2018

Skön helg☀️

Vi var trötta efter veckan så då var det jätteskönt med en lugn helg😃

I lördags spelade Hannes sin första match efter skadeavbrottet. Tyvärr förlust men kul att han är tillbaka!⚽️

Vi hade Emanuelssonarna här på middag på kvällen. Mycket trevligt med goa vänner💕

Idag var vi lite sega så vi packade ihop lite mackor och köttbullar till Ville och åkte ut på sjön. In till hamnen och tanka båten sedan iväg på en liten tur🚤💦

Skönt och friskt men aningen svalt. Man är ju helt klart bortskämd efter denna sommar☀️

Jag tog lite bilder med min nya telefon, vilken skillnad på kamera. Jättekul att fota!


Och så har vi fått larm och brandskydd installerat av Verisure. Vi var främst ute efter ett bra brandskydd. Tryggt att ha när killarna nu är stora och hemma mycket själva. Och dessutom när vi nu även lämnar Ville ensam med storebröderna för korta stunder. Ett kodlås på ytterdörren gör det hela mycket smidigt då vi larmar av och på när vi låser upp/ låser ytterdörren👍


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)