söndag 6 mars 2016

Finbesök❤️

Igår hade vi finbesök.
Våra små vänner med det lilla x-tra, precis som Ville, kom och hälsade på med sina familjer❤️
4 familjer var vi runt fikaborden igår.
Det är snart 5 år sedan vi träffades för första gången. Då var Ville en liten bebis, bara 3 månader gammal.
Den ena familjen fick vi äran att lära känna för snart 3 år sedan.
Det är så roligt att få följa barnen när dom växer upp!!!
Jag kan inte med ord beskriva den varma känslan jag känner över att få ha dom här barnen och deras familjer som vänner så denna bild på Ville och Julia får symbolisera det❤️
Hejdå vännen för denna gång.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)