söndag 13 mars 2016

Skön helg!

När det som brukar fungerar inte längre gör det....
Bloggverktyget Bloggpress, som jag har använt mig av när jag skriver och lägger ut bilder på bloggen verkar inte längre fungera. Mina bilder är puts väck och vi hittar inte felet, så synd!!!!!! Tur jag har bilderna sparade på annat håll!
Nu hoppar jag över till Blogger igen och hoppas att det ska fungera.

Denna helg har varit så lugn och skön.
Precis vad jag/vi behövde.
Hela familjen har känt sig trött och sliten senaste veckan. Omställning för Ville och mig med längre dagar på jobbet och dagis har nog bidragit.
Jag har haft mer att tänka på och mer att planera på jobbet. Men snart är jag inne i det också....

I lördags hade Andreas och jag helt plötsligt inga barn hemma. Elias och Hannes var hos kompisar och Ville var hos sin kontaktfamilj.
Vi handlade vårjackor och gick och fikade på stan. Andreas gjorde fint i källaren och jag handlade mat.
På kvällen hade vi en myskväll, länge sedan hela familjen var hemma en lördagkväll.
Idag har vi hejat på Elias och dom andra innebandykillarna. Dom vann över Vimmerby med 10-6, bra killar!
Sedan krattade jag i trädgården. Andreas, Hannes och Ville åkte och hälsade på farfar och Gerd.
Elias var med en kompis.
Jag avslutade dagen med en skön promenad med Katti.

Igår var vår lilla showartist Ville igång framför Mello. Han älskar sin mick!...

Showen fortsatte...

Och avslutades med tack och bugning...

Han är för go!!!❤️

Idag har han spelat utebandy med sin storebror...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)