lördag 19 mars 2016

God morgon!


Trots sovmorgon kan jag inte sova så länge. Vaknade vid kl.06 och trodde det var dags att gå till jobbet. Skönt att inse att det är lördag.
På jobbet rullar också livet vidare. Nu har jag jobbat två veckor med nya arbetstider och nya arbetsuppgifter.
Spännande men oj vad trött jag har varit om kvällarna. Mycket att tänka på och längre arbetsdagar. Jag kommer in i det bättre och bättre.
Varvar nuförtiden kockjobbet med inköp och varuplanering. Varierande och väldigt roligt.

Ville trivs på dagis och har inget emot att gå längre några dagar. 

Hannes och Elias är så duktiga och klarar sig bra själva här hemma både morgon och eftermiddagar. 

Idag är det innebandy som gäller för killarna. 
Vi har körning så Andreas åker med Elias och killarna till Karlskrona och Hannes åker med Pelle och Edvin till Västervik. Ville och jag stannar här i Oskarshamn och åker hem till Villes dagiskompis en stund i eftermiddag. 
Så är det tänkt.

Ville ska komma hem från sin kontaktfamilj först. Han blev hämtad av L på dagis igår och senare idag hämtar jag hem honom. Han trivs så bra hos dom!!!❤️
Vi och Ville har verkligen haft tur. I 3 år har han haft sin K-familj :-))



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)