fredag 25 mars 2016

Snäll trana!

Glädjen var stor när barnen upptäckte påskäggen, ja Ville tog det hela med ro till en början ända till han upptäckte kexchokladen och salta pinnarna som låg i.



Tänk vad snällt av tranan att komma med påskägg i natt!
Hannes tyckte att det var kul att tranan visste om att han ville ha, och faktiskt redan skickat efter, en Vancouverkeps.
Jag var snabb att säga att vi får skicka tillbaka dubletten när den kommer med posten.
Hannes kontrade med "Men mamma, jag tror inte på tranan!!!"
Va???? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)