söndag 28 februari 2016

Hemma

Hemma igen. Lika smidig hemresa som ditresa. Ville är så nöjd så vi sträckkörde med ett lunchstop. Vi var hemma strax innan kl.14.



Skönt att ha stor del av dagen kvar att packa upp och handla på. Elias hann till och med att träna fotboll.

Vi har haft en supertrevlig vecka med mycket skidåkning.
Elias och Hannes har gått skidskola och det har dom gillat. Dom har blivit så duktiga på skidorna så jag har inte en chans att hinna med dom, speciellt inte när dom ger sig ut i svarta pister och inte i röda pister heller för den delen. Dom är så mycket tuffare och modigare än vad deras gamla mamma är ;-))


Snowparken i Tandådalen var inte heller någon backe för mig. Killarna körde på och jag kryssade fram mellan hoppen...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)