söndag 10 maj 2015

Slappardag

Tänk att vi är så aktiva i vår familj att jag kallar denna dag för en slappardag.
Beror nog snarare på att vi inte har haft några tider att passa idag!
Jag har varit och sprungit ett varv på slingan, servat Andreas och svärfar med fika och lunch medan dom byggt trappsteg på våran altan.
Andreas har byggt.
Elias har varit med kompis.
Ville har varit hos sin kontaktfamilj.
Hannes har tittat på 3 Star Wars-filmer och jag gjorde honom sällskap efter lunch. När jag sedan somnade gick han till en kompis.

Nyss kom Ville hem och var sååååå trött! Gick inte att hålla honom vaken så nu sover han för natten och laddar för en kortvecka på dagis. Barnen och Andreas är lediga torsdag och fredag. Själv jobbar jag fredagen.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)