söndag 3 maj 2015

Roligt och inte roligt alls...

Helgen sprang också iväg med en rasande fart!
Idag har vi firat min pappa på hans födelsedagen! Nyss hemkomna med magarna fulla av bullar, kakor, tårta och kaffe. Han är fikakungen själv och hade bullat upp med godsaker :-)

Mamma är i Stockholm. Helst av allt hade jag velat att anledningen till att hon är där den kommande veckan inte hade existerat.
För ett par veckor sedan upptäcktes en tumör i hennes ena öga och imorgon ska läkarna operera in en strålplatta i ögat. Strålbehandling påbörjas och kommer vara hela nästa vecka och på fredag opereras strålplattan ut igen. Förhoppningarna är att tumören ska skrumpna efter behandlingen.
Vi håller givetvis alla tummar och tår!
Mamma själv är vid gott mod och det smittar ju av sig.
Visst får vi frågor av barnen och visst oroar jag mig lite själv men vi berättade för dom med en gång och kör med helt öppna kort.
Vi tänker på dig mamma! Heja dig!❤️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)