måndag 18 maj 2015

Bästa Lina!

Måste varmt rekommendera Linas matkasse!!!
Jag tycker verkligen om att laga mat, tur är väl det eftersom jag är kock!
På jobbet är det så skönt för jag behöver inte tänka på att gå till affären och köpa alla kryddor och ingredienser, det är lätt att laga mat och varor kommer till restaurangen 3 dagar i veckan. Hemma kan det vara lite bökigt ibland och framför allt tidsbrist. Jag hittar något bra recept och helt plötsligt är det flera ingredienser som fattas, ja ni förstår säkert vad jag menar!
Med Linas är det perfekt. Recept och mat direkt hem till dörren. Barnen tycker om variationen och maten som lagas.
Det tar inte heller så lång tid att laga rätterna i "barnkassen" som är den vi beställt.
Inga rester, allt beräknat till en lunch/middag.
Bra på alla sätt och vis! :-))
Idag lagade jag stekt tacofisk med bulgur, avokadoröra och en paprika-tomat-majssallad till.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)