söndag 17 maj 2015

Skön helg

Skön långhelg har passerat.
Jag jobbade i och för sig i fredags men jag var hemma kl.13, resten av familjen var hemma, så det kändes nästan som ledig dag.
Vi har hunnit med många roliga saker;
Fotbollsmatcher (Elias i torsdags, Hannes i dag)
Andreas har tillsammans med sin pappa byggt färdigt altantrappan.
Andreas var med Ville hos ögonläkaren, nya glasögon.
Fikat och träffat mamma och pappa.
Ätit middag och träffat Törnströmarna.
Planterat och gjort fint i ett av landen (med mamma och pappas hjälp)
Jag var i Kalmar och shoppade med Katti.
Andreas roade sig med barnen och deras kompisar och Ville fick hoppa mycket studsmatta.
Och idag var vi i Högsby och hejade på Hannes och grabbarna.
Efter matchen åt vi lunch med Emanuelssonarna.
Fikat och träffat Lotta.
Avslutade helgen med lite löpträning.
En helt perfekt helg med mycket umgänge med familj och vänner
❤️










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)