fredag 29 maj 2015

High tech

Först var det jobbigt, sedan blev jag väldigt nöjd....
Ville och jag blev utelåsta, det var iallafall vad jag trodde i några sekunder. Sedan kom jag på att mina husnycklar låg i bilen. Yippi, fixat, glad blev jag tills jag kom på att jag inte hade någon bilnyckel med mig.
Hann fundera någon sekund och kom på att vi har ju en high-tech-bil nu.
Min telefon hade jag ju med mig och med den kan jag låsa upp bilen. Tänk att jag kan vara slarvig och telefonen löser "biffen"!!! ;-))
Är en supernöjd mamma med en supertrött Villeprins!❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)