fredag 1 augusti 2014

Slappardag i Tanto

Jag började dagen med en springtur längst Årstaviken. Har sagt det tidigare, en av dom finaste löprundorna jag har sprungit! Från lägenheten till Eriksdalsbadet och tillbaka är det ca. 9 km. Så jag var badsugen under hela löprundan, vattnet lockade och varmt var det!
När jag duschat och vi hade ätit klart frukosten gick vi ner till Tantolunden. Där slappade vi och hade det skönt. Den nya badplatsen fick tummen upp utav oss alla. Hopptornet gillades verkligen av killarna!
Andreas, Ville och Hannes gjorde en avstickare för att köpa bollar.
Killarna blev vansinnigt sugna på att spela och trixa med bollar efter att spanat in Djurgårdenspelare bredvid göra detsamma.
Min pratglada man snackade med dom och det visade sig vara 6 av A-lagspelarna. Elias blev impad av deras bollkonster!













Våran glada Ville blev arg när Andreas tog hans napp (det gick snabbt över)...



Skön dag!

I morgon ska vi titta på Pridekarnevalen innan vi åker hemåt.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)