lördag 16 augusti 2014

Midnattsloppet

Igår lämnade vi våra älskade killar hos deras mormor och morfar resp. hos kontaktfamiljen och for till Stockholm med K och P.
Vi började vistelsen med gott att äta på tapasrestaurangen Ramblas. Gott som vanligt!
Jag fick ont i halsen i veckan och hostan har tilltagit! Igår kväll var ingen rolig kväll ur den synvinkeln.
Hostar och tjock i halsen så idag inhandlades diverse preparat på Apoteket.
Känns inte alls kul inför kvällen, såå typiskt!
Nu ligger jag på sängen och tar igen mig och hoppas på ett njutningsfullt Midnattslopp ikväll!
Jag kommer inte jaga efter bra tid utan se till att orka fullfölja.
Start kl.22.15.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)