lördag 2 augusti 2014

Härligt avslut!

Avslutade Stockholm, för den här gången, med Prideparty.
Vilken stämning det var på Hornsgatan där vi var och tittade på karnevaltåget. 60 000 festande deltagare!
Musiken dånade ur högtalarna på olika fordon som var med, folk dansade och var glada=folkfest!
Folkfest med ett gott syfte, att olika är bäst!






























Hur denna lilla Ville-kille kunde sova mitt i Pridepartyt förstår jag inte?!...


Nu är vi påväg hem.
Killarna har lite hemlängtan.
Det blev mycket med först fotbollscup, hem och packa om och vidare till S-holm och Helsingfors.
Men vi är supernöjda med semestern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)