tisdag 12 augusti 2014

Bra, roliga och en dålig sak

Idag har det hänt bra, roliga saker och en mindre bra sak...

Dom bra och roliga sakerna är;
Att jag har haft riktigt roligt på jobbet.
Hannes och Ville kom snabbt in i vardagen och trivs förträffligt på fritids och förskolan.
Ville var superduktig hos frisören.
Jag skrattade gott åt att hitta Elias, flickvännen och ytterligare 2 kompisar i bilen (som stod hemma idag) efter hagel-, åsk-, blixtovädret idag. Tror någon var åskrädd. Det roliga var att dom satt kvar efter att jag kommit hem och att ovädret var över.
Jag har sprungit min sista löprunda innan Midnattsloppet på lördag. Det känns bra!

Det mindre bra var att Elias nyckelknippa var borta! Letade och letade. Han hade ingen aning om vad den kunde vara efter gårdagen när han var hemma hos kompis, och på Havslätt!
Husnyckel och nya cykelnyckeln borta.
Han åkte på fotbollsträning och letandet skulle återupptas efteråt.
Andreas ringde Havslättserveringen och jo, där fanns nycklarna!
Så en mycket lättad Elias kom precis hem!

Efter ovädret...












Hos frisören...






































Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)