fredag 8 augusti 2014

Än är inte sommaren slut

Härlig semester vi har haft!
Och än är den inte riktigt slut för i år, vi ska bara jobbar några veckor först ;-)
I slutet av september åker vi en vecka till Cypern. Ska bli så skönt och roligt!
Nästa vecka kör vi igång med jobb, dagis och fritids. Skolan börjar inte förrän tisdag veckan därpå.
Hannes och Ville ska iväg måndag, tisdag och onsdag.
Torsdag och fredag är dom hemma, jag jobbar kväll på torsdag och fredag är fritids och dagis stängda. Mjukstart med andra ord.
Elias får njuta av sommarlovet drygt en vecka till.

På fredag åker Andreas, jag, K och P till Stockholm. Och på lördag är det dags för oss alla, utom Andreas, att springa Midnattsloppet!!!
Tjoho, äntligen! Ska bli skönt att få det gjort. Så känns det i år.
Har lite för höga krav på mig själv har jag märkt, det resulterar i att jag känner mig lite smått stressad över träning, tider, löpsträckor o.s.v.
Jag vill kunna njuta av loppet, hoppas jag kan det när jag står på startlinjen!
I år stannar alla barnen hemma. Elias, Hannes hos mormor och morfar. Ville hos sin kontaktfamilj.
Ville är hos dom nu. Det går så bra och han trivs som fisken i vattnet!
Skönt för oss att veta, jag får bildbevis från familjen och det är jag så glad för.

Idag har det varit kompisdag för våra 2 äldsta killar.
Hannes är iväg på sjön och badar och fiskar med kompis E. Fick rapport om att han dragit upp en 0,5kg abborre, god fiskelycka.
Elias och 3 kompisar har spelat fotboll, badat och tv-spelat ihop idag.

Fortfarande väldigt mycket fotboll i vår familj.
Häromkvällen poppade jag och Ville popcorn och hängde med till fotbollsplanen...





























Det går att spela fotboll med popcornpåse i handen. Det bevisade Hannes...
























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)