måndag 18 februari 2013

God morgon

Ja, ännu en morgon på sjukhuset.
Hur många ska det bli???
Häromdagen tänkte jag byta cornflakesen mot havereras till frukost bara för att det ska hända något.
Fast händer saker gör det fast inte till det bättre :-(.
Syrgas hela natten och nu kör vi inhalationer var 4:e timma igen.
Fyyyy för allt slem och hosta min lilla Ville ska behöva stå ut med!!!!
Och allt annat med för den delen.
Snart rondar dom.
Än har jag enligt mig själv inte blivit tokig än, får se vad läkarna säger.....


- Posted using BlogPress from my iPhone

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)