måndag 11 februari 2013

En sjuk Ville

Som en blixt från klar himmel kom dom envisa bacillerna och angrep Ville! Fy vad tråkigt!
Sitter med en liten Ville i knäet och funderar på hur jag ska få i honom vätska nu när han till och med ratar isglass!!! Ingen lätt utmaning vill jag lova.
Hög feber och hosta helt utan förvarning sent igår kväll.
Ville och jag var mer vakna än sov i natt.
Andreas är i Stockholm på kurs till tisdag.
Jag blev påmind om när Ville blev sjuk som liten bebis för snart exakt 2 år sedan.
En liknande natt då vi turades om att sitt upp med en sovande/hostande Ville i famnen.
Hoppas innerligt att jag kan lura i honom vätska, det ända han har ätit/druckit idag är en tallrik yoghurt, 4 vindruvor och ca 3 klunkar pärondricka.
Inte bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)