lördag 1 december 2012

Rapport

Ikväll har vi haft en trevlig kväll med familjen H!
Och nu är det snart läggdags. Borde egentligen vara jättetrött för igår kväll/natt hade jag och mina tjejkompisar fest som slutade med utgång och sen hemfärd. Vi hade superroligt och trevligt som alltid!
Det var skönt att komma iväg lite hemifrån efter att varit hemma med sjuka barn (Ville och Elias igår) stor del av veckan.
Villes halsfluss är botad och blåsorna och sprickorna i hans mun/ läpp har börjat läka ut. Först igår började Ville kunna äta mat. Han har i stort sett levt på glass, yoghurt och välling i en vecka.
Elias har på nytt problem med en krånglande mage. Tredje gången på några veckor som han har magont och diarré. Jag var hos läkaren med honom igår så nu är ett avföringsprov skickat på odling och vi väntar svar på måndag eller tisdag. Eventuell salmonella eller annan bakterie i tarmen som spökar????
Det började sista dagen på Kanarieöarna.

Natti, natti.

Glass i stora lass...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)