måndag 10 december 2012

Fullt ös!

Hjälp! Vad tiden går fort!
I helgen lämnade vi Elias och Hannes hos mormor och morfar sedan åkte Andreas, Ville och jag till Kalmar och julhandlade. Ville som var trött efter veckan som gått sov skönt i sin vagn stor del av dagen.



Vi var jättenöjda när vi var på väg hem med dom flesta julklapparna inhandlade.

I söndags hejade vi på Elias och innebandykillarna. Ännu en vinst för våra duktiga killar!





Idag har vi varit hos frisören. Ville var inte nöjd och glad trots Mariekex som muta. Tur att frisör E har vanan inne och klippte en arg Ville fort.











På onsdag har vi jullunch på jobbet så i morgon och på onsdag jobbar jag över. Ända till kl.15 ska jag jobba, långa dagar ju ;-).

På torsdag morgon ska vi på Villes första luciafirande på dagis. Ska bli väldigt roligt och mysigt. Undrar om han vill vara med i luciatåget eller om han vill vara hos Andreas och mig? Så fort han får syn på mig, när jag kommer och hämtar honom om dagarna, sträcker han armarna mot mig och vill komma upp i famnen och kramas.
Ska bli spännande!

Sedan på fredag morgon är det Hannes tur att ha luciafirande med förskoleklassen. Ville följer med Andreas och mig dit.
Där ska vi se på luciatåget och fika, mysigt ska det bli!





- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)