torsdag 13 december 2012

Febrig och förkyld tomtenisse


Nu sitter jag här i soffan och läser böcker för min febriga Ville. Vi har det mysigt fast jag skulle hellre vilja att han var pigg och att vi just nu skulle ha befunnit oss på hans första luciafirande på dagis istället. Jättesynd, vi hade ju sett fram emot det. Han får vara tomtenisse hemma idag istället.
Fast egentligen vill han inte, bort med tomteluvan.....




I morgon hoppas vi på att få se Hannes luciafirande i skolan.

Den kommande helgen ser vi fram emot.
På lördag ska vi till Långemåla och familjen K. Julgranshuggning och trevligt umgänge med våra vänner.
På söndagen ska vi fira Elias födelsedag några dagar i förskott.
Förstår inte att min stor prins fyller 10 år nästa vecka.
Tänk, 10 år sedan Andreas och jag blev föräldrar för första gången och jag minns det som igår.



- Posted using BlogPress from my iPad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)