lördag 29 december 2012

God fortsättning



Nu har vi firat jul!
Förberedelserna kanske inte riktigt blev som vi hade planerat men jul blev det i vilket fall!
Maginfluensa härjade ju här hemma och alla i familjen blev sjuka på olika sätt, värst var det för Hannes och Elias.
Hannes och jag hann bli friska till julafton men på julaftonskvällen blev Elias sjuk. Som tur var hann han att välkomna tomten, som kom med MÅNGA fina paket till alla barnen och oss vuxna, och så hann han att avnjuta sin mormors underbara julmat! Lite tidigare än planerat åkte Andreas hem med en sjuk Elias och en mycket trött Ville.

Inget är som väntans tider...


...tillslut kom han!
Ville tyckte att den vitskäggiga mannen som satt på en stol i mormors och morfars vardagsrum och delade ut paket var lite skrämmande men det tyckte inte storebröderna och kusinerna!








Juldagen firade jag och Hannes hemma hos min syster och Annandagen firade vi alla hemma hos G och farfar.

Trevlig jul med mycket gott att äta!!!!

Mellandagarna har gått och vi har hunnit med en del...
bl.a soptippen (Andreas), lek och övernattning med kompisar (Elias och Hannes), handlat (jag), spelat på sitt nya trumset (Ville), haft jättetrevlig kväll med grannarna (hela familjen), varit på mysfika hos familjen K (hela familjen) och i morgon laddar vi för en heldag i Växjö!
Vi ska dit och heja på Elias och innebandykillarna som spelar en tunering där, heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)