fredag 13 juli 2012

Ville, våran glädjespridare

Idag börjar jag min semester ;-) och Andreas börjar sin, tjohoo!
Andreas ska vara hemma till Ville är inskolad i september.
Jag börjar jobba om 5 veckor.
Det känns bra och jag är så inställd på det efter att jag har haft en fantastisk tid hemma med Ville. Denna tid kommer aldrig tillbaka, den vetskapen har gjort att jag verkligen har njutit!
Ville har förändrat mig i mitt tankesätt. Innan han kom kändes livet ganska förutsägbart.
Så känner jag inte längre. Vad som helst kan hända när som helst så jag påminner mig ofta om att leva i nuet och njuta av allt roligt som händer.
Såklart är det dagar man tycker är lite mindre roliga men så ska det väl vara för att glädjas dom resterande.
Förut kände jag mig mer stressad i livet, nu känner jag att allt har sin tid.
Ja, Ville kom till oss med bra lärdom.
Han är en glädjespridare, så omedveten om det positiva intrycket han ger och nyfikenheten han väcker hos många i sin omgivning.
Vår lilla räka <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)