fredag 20 juli 2012

Marknadsdag

Första semesterveckan avslutade vi med en marknadsdag i Kristdala.
Solen sken och värmde alla marknadsbesökare, ialla fall oss och alla andra som valde att besöka marknaden på förmiddagen, sedan kom regnet.
Barnen handlade...
leksakspistol (ammunition:sugproppspilar)- Hannes
Chelsea mobiltelefonfodral, namnarmband- Elias
Alfons Åberg tröja- Ville
Andreas och jag köpte godis, självklart brända mandlar som är Andreas favorit!
Efter marknaden bjöds vi på jättegod mat hemma hos barnens farfar och G.

I morgon ska vi träffa min kära kusin S på förmiddagen och på eftermiddagen är våran familj och 2 andra ds-familjer hembjudna till L och hennes familj.
Ska bli såå roligt att träffa alla!








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)