onsdag 27 juni 2018

⚽️⚽️⚽️

I söndags åkte jag och Jenny till Värnamo och tittade på våra grabbar när dom spelade DM-kvartsfinal. Tyvärr, efter en kämpainsatser, förlorade dom med 4-3. Elias har verkligen gått framåt sedan han började träna med a-laget. Han är riktigt snabb och stark. 2 mål och 1 ass. stod han för i matchen⚽️.


Lång resa men det var det värt!

Igår åkte Hannes på fotbollsläger på Öland. Vi får rapport att allt är bara bra trots lite pysläckage på luftmadrassen👍 Träningar, teori, matcher och träffa massa nya kompisar såg Hannes fram emot. Saknar honom❤️ I morgon kommer han hem.

I morgon åker Elias på kortläger med "Smålands"⚽️. Samling i Västervik och hårt träningsdygn. Han kommer hem på fredag kväll igen. 

På lördag åker vi på minisemester till Stockholm. På måndag ska hela gänget, förutom Ville och jag, åka till Friends och titta på Eminem. På tisdagseftermiddagen åker vi hem igen. Längtar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)