onsdag 20 juni 2018

Villes första skolbesök🎒📚✏️

Igår var Ville och jag på besök i Villes skola. Vi har varit på skolgården några gånger och förberett Ville, bra att han känner igen sig. Vi har pratat mycket om skolan och fröken, visat bilder som Andreas och jag tog när vi var där på besök för några veckor sedan. Så när Ville hoppade ur bilen igår på skolparketingen var han glad och förväntansfull. Besöket gick jättebra och Ville fann sig tillrätta väldigt fort. Han utforskade lokalerna och var nyfiken på allt😃 Jag föreslog efter en timma att vi skulle åka hem  "inte än" var Villes svar tillbaka. Bådar gott inför hösten! Det känns kanonbra!


Hannes har inlett sommarlovet med fotbollsträningsläger. Frukost, teori, träning med andra spelare i Enemar. Efter fotbollen har han hängt med kompisar, hem och ätit och vilat/sovit innan han har tränat fotboll igen😅 Fullt ös!


Bild från helgens match⚽️


Elias har haft lugnare dagar. Träningar och match såklart😉 men förmiddagarna har varit lugna😃 Det är ju fotbolls VM så lite tv-tittande blir det. Han har hängt med Alva också❤️


Andreas har nedräkning, 5 dagar kvar att jobba innan han har 6 veckors semester😃 Och i morgon får vi hämta båten👍. Synd att vädret inte ska vara det bästa. Han hade tänkt köra hem båten men vi får se hur vädret är annars tar vi båten på båtvagnen och tar bilvägen hem.


Själv tar jag det lugnt nu. Idag var jag hos läkaren igen med min axel. Den är fortfarande inflammerad så jag fick 3 kortisonsprutor idag😩 och så blev jag sjukskriven halvtid fram till semestern om 3 veckor. Inga tunga lyft och kockjobb bara kontorsarbete för min del. Nu ska axeln få vila och återhämta sig. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)