fredag 15 juni 2018

Sommarlov🌾

Wow, vilken slutspurtsvecka vi har haft! Jag Àr sÄ glad!

I mĂ„ndags hade vi sista nĂ€tverksmötet pĂ„ Villes förskola. Vemodigt och en tĂ„r letade sig fram. 6 Ă„r har gĂ„tt sedan Ville började. Allt Ă€r nu klart inför hösten dĂ„ Ville börjar 1:an. NĂ€sta vecka ska Ville och jag hĂ€lsa pĂ„ i skolan och trĂ€ffa fröken. SpĂ€nnande. I gĂ„r hade Ville och hans förskolekompisar sommarfest. Jag blev sĂ„ rörd över fina presenten han fick av pedagogerna❣️ Dom Ă€r underbara❤️


IgĂ„r var vi Ă€ven och tittade pĂ„ Elias och alla andra 9:or som hade avslutningskonsert pĂ„ scenen i Stadsparken. Vilken stĂ€mning, sĂ„ himla duktiga alla var! Elias sjöng, kanske inte helt klockrent, men han gjorde det. Är imponerad av hans tuffhet!❤️


Idag var Hannes först ut. Skolavslutning tidigt pĂ„ morgonen. VĂ„r superduktiga Hannes som alltid gör sitt bĂ€sta!❤️ Nogrann som fĂ„. Idag slutade han 5:an. Min stora lilla kille börjar 6:an till hösten.


Efter Hannes var det Elias tur. Ambitösa unge som klara skolan galant med jĂ€ttebra betyg som bevis❤️ Är imponerad att han lyckas sĂ„ bra med kombinationen skola-mycket fotboll⚽️ Han belönades i kyrkan pĂ„ avslutningen med att fĂ„ ta emot idrottsstipendie. SĂ„ himla stolt mamma Ă€r jag❣️


Fina Alva❤️

KĂ€nslosam vecka för mig❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gÀrna, jag vill lÀsa lite jag ocksÄ ;-)

(Om du Àr osÀker pÄ vilken profil du ska anvÀnda sÄ vÀlj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan pÄ knappen "FortsÀtt" och sedan "Skicka kommentar". DÀrefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan Äterigen pÄ knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)