söndag 31 juli 2016

Sista cupdagen

Idag vaknar jag upp i en mysig liten stuga i Vimmerby vid sjön Nossen. 


Så fick det bli...
Hade sådan beslutsångest igår! Åka till Elias i Halmstad eller åka till Hannes i Vimmerby. Vill vara och heja på båda mina killar!!!❤️❤️

Efter att lämnat Ville hos sin kontaktfamilj åkte jag till Vimmerby.
Trevlig kväll med föräldrar-barnmatch, fika och umgänge.
Killarna och tränarna fick ta emot medaljer av föräldrarna...

 
Goda chokladmedaljer!




Jag är så stolt över Hannes och Andreas.
Hannes för att han alltid gör sitt bästa och kämpar på fotbollsplanen och sköter kaptensuppdraget galant.




Och Andreas för sin roll som en tydlig och jättebra ledare som tillsammans med sin tränarkollega verkligen har lyckats få fram och motivera varje kille till att prestera på topp under denna tunering!
Dom har så himla roligt ihop, det märks verkligen både på plan och utanför!
Han har lyckats igen.
Sist var han med och coachade Elias och grabbarna till en 5:e plcering i Bullerbycup.
Idag coachar han och kollegan killarna i en match om en placering mellan 9:onde till 16:e plats (av 72 lag!)
 
Lycka till och jättebra kämpat lag vit p-06!!!!⚽️


Elias och killarna får jag rapport om från en annan fotbollsmamma som är på plats i Halmstad. 
Igår kväll förlorade dom tyvärr semifinalen i B-slutspelet.
Idag spelar dom en bronsmatch!
Dom har varit jätteduktiga och haft jätteroligt!
Elias är själv nöjd med turneringen.
Längtar så mycket efter honom!!!

Ikväll är familjen samlad igen efter 4 intensiva dagar.

Älskar att vara fotbollsmorsa!!⚽️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)