lördag 23 juli 2016

Hemma

Nu är vi hemma igen. Semestra på Gotland kommer jag aldrig tröttna på!
Vi hade kanondagar på alla sätt och vis.
Så smidigt att hoppa på cyklarna och rulla ner till färjan. I år invigde vi vår nya cykelkärra som är kombinerad lastkärra och fäller man upp ett ryggstöd blir det perfekt för Ville att sitta i. Han älskar att åka i vagnen!


Är så himla glad att våran livsnjutare Ville är så lätt att resa med. Han finner sig i det mesta och är väldigt tålmodig. Och så är han duktig på att gå långa sträckor.
Vi får fortfarande passa på honom för ibland känner han för att dra iväg men Ville hade sin stora idol Pelle med på resan och honom följde Ville efter så det har gått bra.
Ville äter det mesta, allt utom hamburgare och pommes när jag tänker efter. Favorit just nu är kött och bearnaisesås, min gourmekille.
Glad för det mesta men ibland tänder han till eller bråkar, oftast när han är trött eller hungrig. Säger vi då till honom på skarpen så kommer gråten och strax därefter är Ville en glad kille igen. Ville är absolut inte långsint.
Ville, Pelle och Katti...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)