torsdag 28 juli 2016

⚽️❤️

Fotboll för hela slanten.
Igår åkte Elias till Halmstad och Laxa cup.
Idag åkte Hannes och Andreas till Vimmerby och Bullerby cup.

Elias och killarna har förlorat med 0-1 dom två första matcherna och Hannes och killarna vann sin första match med 4-1. Hannes spelar ytterligare en match idag.

Ville och jag är än så länge hemma. I morgon åker vi till Vimmerby och hejar!
Längtar...tycker det är så roligt att heja och titta på killarna när dom spelar!!!!!
På söndag åker jag till Halmstad. 

Elias❤️


Hannes❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)