söndag 31 juli 2016

⚽️❤️

Ja, då var det färdigspelat för den här gången.
Känns lika vemodigt som alltid att åka hem efter en fotbollscup.
Sommar, fotboll, spänning, glädje, stolthet jag får bara inte nog❤️
Vill ha mera, jag vet att det kommer mera men nu får jag ge mig till tåls.

Har förmåga att leva mig in i och ryckas med i stämningen runt och på fotbollsplanen. Pulsen stiger i takt med att minuterna i matcherna tickar. Shit, vad jobbigt det är ibland! Shit, vad jag gillar det!

Nu får jag tacka och buga Hannes och killarna som gjort en superturnering och stått för underhållningen!⚽️
Dom vann sin placeringsmatch idag och slutade som 9:e lag i Bullerbycup (P-10).




...Och Elias som jag har fått följa genom Jennys meddelande och telefonsamtal, tack! Minst lika spännande och nervkittlande i Laxacupen.
Vinst idag och bronsplacering i B-slutspelet!
Tjoho vad ni är bäst!

Är en superstolt ⚽️-morsa!❤️














Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)