torsdag 2 april 2015

Påväg....

Jag tog mig till jobbet igår, skulle väl ha väntat med det men orkade inte fixa med läkarintyg för en dag.
Kände mig väldigt, väldigt gammal och trött, kroppen var helt slut (tror att man känner sig så när man är väldigt gammal) men det gick.
Jag hostar fortfarande en hel del.


Andreas var hemma med Ville igår.
Ville är piggare och var feberfri igår.

Gårdagskvällen blev för mig ganska deppig. Många tankar och lite ork. Men när jag hade fått tyckt synd om mig själv ett litet tag kändes det bättre ;-))
Och när Villes kontaktfamilj hade varit hemma hos oss och hämtat Villes packning, han ska bo hos dom över påsk, kändes det ännu bättre. Han kommer att ha det toppen och vi känner oss så trygga med vetskapen om det!❤️

Och idag, nu i skrivande stund är vi påväg till London.
Ville lämnade vi på dagis i morse och "kf" hämtar honom där senare idag.
Vi har visat med bilder på veckotavlan och kf gör likadant så Ville kommer att ha koll på vad som händer dom närmaste dagarna.

Vi kommer hem på natten mellan måndag och tisdag.
Villes morfar tar emot Ville hemma hos oss på måndag eftermiddag så att han får somna i sin egna säng och gissa om jag kommer att krypa ner i den sängen och gosa med min lilla prins när vi kommer hem❤️
Min lilla tokunge❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du besökt min blogg! Kommentera gärna, jag vill läsa lite jag också ;-)

(Om du är osäker på vilken profil du ska använda så välj "namn/webbadress" och fyll bara i ditt namn,tryck sedan på knappen "Fortsätt" och sedan "Skicka kommentar". Därefter kommer det upp ett lösenord som ska fyllas i den tomma rutan och tryck sedan återigen på knappen "Skicka kommentar"! LYCKA TILL!)